fredag 20 september 2013

Kli i garnfingrarna

Igår var jag på stadens bibliotek och lånade boken Virka! av Maria Gullberg, har längtat så efter att få tag på denna bok! Riktigt längtat. Satt större delen av kvällen och funderade på vilket mönster jag skulle börja med och vilket garn jag skulle använda. Idéerna är nästan för många och alternativen för lockande för att jag ska kunna bestämma mig. Satt och drömde mig bort när jag tittade i webshopper för garn och önskade att jag hade alla pengar i världen att köpa det jag vill ha. I vissa mått mätt har jag ganska mycket garn redan, och i andra är det en ganska liten samling nystan. Allt är ju relativt. Som alltid. Iaf valde jag att inte beställa något denna gång, spartanten inom mig vann, jag får använda det jag har sålänge. Återkommer med vad jag tyckte om boken och hur mina alster blev!


Virka
Bild hämtad från Adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar