lördag 21 september 2013

Mer garn?!

Inspirationen flödar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av med den..! Vill göra så många olika saker fast kan ju bara virka på ett projekt åt gången. Boken Virka! av Maria Gullberg har gett mig några roliga idéer som jag ska försöka mig på. Bara igår skrev jag att jag inte skulle köpa något men idag känns det annorlunda, det går väl inte att ha för mycket garn?! Som en kompromiss mellan min inre spartant och shopoholic ska jag innan jag beställer använda några nystan som jag redan har för att göra en julklapp. På det sättet kanske det blir plus minus noll i garnlådan, iaf närmare noll...  Så idag beställs det härliga härvor med garn och så börjar jag på en julklapp. Min evighetshalsduk får vänta sålänge, roligare saker pågång.

Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar